marți, 7 octombrie 2008

Constient 24/7

A fi constient e un har, un lucru primit de la natura. Constienta face ca barierele de care dispunem in trup sa dispara, constienta face ca partea rationala si cea irationala sa se contopeasca. Nu mai exista nimic in noi decat un spirit care sta si analizeaza, analizeaza momente si trairi ale celor din jur.

"Am avut si eu cand am fost mic perioade scurte in care ma <> si imi veneau in minte tot felul de imagini privitoare la originea vietii."
Sa stai pe canapea cu genunchii la gura si sa privesti televizorul in gol iar mai apoi sa iti dai seama ca "ba totusi, eu traiesc - ce pana mea e cu cutia aia din fata pe care se deruleaza imagini?" e o chestiune care pe cat e pusa "mai sub vizor" cu atat orgasmul spiritual creste, din pacate e nevoie de exercitii multe pentru a dobandi o constienta totala si de neintrerupt.

La inceput, o criza de constienta poate dura doar cateva secunde, dar cu cat va veti focaliza pe ea mai mult cu atat veti observa progrese. Lucrurile minunate vor incepe sa apara in viata voastra, gandind constienti veti avea tot ce va doriti - caci gandirea voastra va fi una din cele mai limpezi din univers.

Constientizati cand sunteti luati la intrebari, constientizati cand ii urmariti pe cei din jurul vostru, cand sunteti martorii unor evenimente nu prea normale.


Nu e nimic mai placut decat sa te lasi dus de valul constientei si sa descoperi lucruri care pana atunci nu le stiai.

Niciun comentariu: