luni, 3 noiembrie 2008

lalala

Nu am stiut sa-i raspund unei fete care e scopul meu in viata.
Eu nu cred ca am niciun scop. Nu sunt Isus, nici Buddha, nici Socrate, nici Dalai Lama.. nu am venit sa vindec spiritual animalele atasate de materie sau de placerile carnale.

Nu invat la scoala, chiulesc cand am chef, rad cand cei din jurul meu au pretentii absurde si/sau egoiste, fac lucrurile asa cum consider eu ca e bine pentru mine si natura si cam atat.

Nu sunt Osho ca sa ma laud cu pozitia mea de martor, nu sunt un guru si niciun crestin bisericos - tot ce e in jurul meu e atat de plictisitor si fara sens. Oamenii se cearta, se supara - toate fara sens, fara pic de constienta.

E greu sa iti recapeti constienta, e greu sa iesi din mizeria care ti-a fost intiparita de societate de-alungul vietii.

Feriti copiii de societate, de batranii cu idei fixe si de egoistii fara scanteia divina.

Zburati, dormiti, calatoriti, sarutati si muriti.

Niciun comentariu: